en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

onsdag, januari 11, 2006

Seg som gummi

Det blev en rackarns lång dag igår eftersom jag var på DMV och väntade på att få köra upp hela förmiddagen. Jag var ju ändå tvungen att köra mitt experiment när jag kom tillbaka till jobbet, och det tog ju sin tid. Väl hemma tvättade jag en maskin tvätt och käkade mackor. Snackade en kort stund med min man i telefon och sedan var det bums i säng. Trots detta kändes det otroligt segt att komma upp i morse. Låg och drog mig i nästan en timme efter att klockan ringt, vilket är ovanligt för mig. Jag borde egentligen åka till Ikea och försöka få tag på det där bordet som inte fanns inne i söndags och köpa ett par stolar, men ärligt talat känner jag mest för att åka direkt hem efter jobbet ikväll och bara ta det lugnt. Kanske pyssla lite hemma, men inga större projekt. Hmm... vi får väl se hur det känns i eftermiddag.

Inga kommentarer: