en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

fredag, januari 27, 2006

Misslyckat experiment

Ett av mina experiment misslyckades idag. :( Det är inte hela världen, men det känns lite extra tråkigt när det är fredag eftermiddag och misslyckandet liksom blir upptakten till helgen. Blä! Nåja, det är bara att ryka på det med nya tag. Jag har redan celler på gång, som jag tänkt ha till ett annat experiment, men det här är viktigare, så jag kommer nog att styra om och använda dem till detta istället. Det andra får minsann vänta.

Jag har inte riktigt några storslagna planer för helgen. Ska ta det ganska lugnt, städa lite, kanske åka och titta på några saker till mitt hem. En pastakastrull och en stekpanna vore bra, och papperkorgar (en till köket, en till badrummet och en att ha under skrivbordet) står också på listan. Det känns skönt att inte ha så mycket planerat.

1 kommentar:

Jaenelle sa...

Det skulle vara bra. :) Jag maste tanka annars. Jag maste tanka pa vad jag ska inte ha some jag ha nu. :P inget skriv bord, ingen sang osv... :)