en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

lördag, januari 07, 2006

Lördagsplaner

Jag hann aldrig till Ikea igår. Efter att ha pratat med L igår eftermiddag bestämde vi att vi skulle ses hemma hos L&C för att byta julklappar så här lite i efterskott. Som jag skrev tidigare i veckan kom ju L&C:s julklappar äntligen fram den här veckan. Efter jobbet åkte jag hem och åt middag, diskade, slog in presenter och stack iväg till L&C. L fick en dvd med Lukas Moodysons 'Tillsammans' (som heter 'Together' på engelska) och C fick Mike Niemis 'Populärmusik från Vittula' i engelsk översättning. Själv fick jag en dvd med de tre Wallace & Gromit kortfilmerna. Precis vad jag ville ha!

Sov tills jag vaknade av mig själv idag och åkte sen hit till jobbet. Behöver ta hand om mina celler lite, men det går rätt fort. När jag jobbat klart ska jag gå på zoo! Det var lite svalt här vid kusten pga moln, men jag tror nog att det är varmare i Balboa Park som är längre inåt landet.

Inga kommentarer: