en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

torsdag, januari 26, 2006

Cirque de Soliel

Först en trafikrapport: 805:an var bra idag, men 52:an var köig. Det gick ändå ganska bra att komma till jobbet. Att komma upp ur sängen på morgonen är en annan historia. ;)

Jag var på Cirque de Soleil tillsammans med V och S och ett gäng av deras vänner igår. Det var helt fantastiskt! :) S hävdar bestämt att de handr två Cirque de Soleil shower hon varit på var 10 gånger bättre, men jag måste säga att denna var väldigt bra. Jag är så glad att de frågade mig om jag ville följa med. Innan föreställningen åkte vi till en restaurang i Del Mar för att äta. S blev klar med sina experiment ganska sent, så när vi kom dit var de andra redan där. De andra hade redan beställt (även V och S, eftersom deras vänner beställt åt dem), så jag fick min mat sist och det hann bli lite bråttom. Maten var god, men eftersom det var den snabbaste måltiden i världshistorien uppskattade jag den inte som jag skulle. Dessutom hann jag vräka i mig mer än jag egentligen behövde för jag hann inte känna efter om jag var mätt eller inte. Nåväl, jag tror nog att jag kommer att gå dit och äta igen i alla fall.

Inga kommentarer: