en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

fredag, april 07, 2006

Vad är det för ociviliserat land jag bor i?

Vad gör jag här egentligen? Det går ju knappt ens att få tag på Kanebos mascara 38°C. Jag kan kanske få tag på den om jag tar mig till ett av de tre (!) ställen i CA som säljer Kaneboprodukter. Den närmaste ligger i LA. Alternativet är att beställa den via postorder från Barney's New York och betala hutlösa $12 i frakt. Kanske går det att få tag på på annat sätt också. Tips mottas gladeligen. I Stockholm kan man köpa Kanebo-mascara i var och varannat gathörn - eller åtminstone på Åhléns, NK och Kicks (som jag vet om).

2 kommentarer:

Jaenelle sa...

Kan du inte ha din mann skicka den till dig? Du kan ta en bild pa vad du ha nu och han kan visa den till flicka som jobba pa ahlens? ;)

Hanna-Stina sa...

Tyvärr har min man visat sig vara värdelös på att skicka saker. Han kan säkert ta med en mascara-tub hit när han kommer, men att han skulle skicka den tror jag inte på. (Märks det att jag är lite irriterad på just på den här?) Men jag kanske kan fråga min kusin. Hon kan nog skicka saker. :)