en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

torsdag, april 27, 2006

Hemgjord mumsig glass

Idag verkar det som att jag kommer att dra från jobbet redan vid 17-tiden. :) Det känns bra, för jag är helt slut, vilket gör mig ganska dum i huvudet.

Det är en ganska bra dag här på jobbet annars. Gruppen har fått två artiklar accepterade, vilket gör alla, inklusive professorn på bra humör. På lunchen var jag S, S och J och åt lunch på Torrey Pines Lodge för att fira J:s födelsedag. Visserligen fyller hon inte förräns på måndag, men eftersom hon ska operera sitt ben imorgon och kommer att vara sängliggande en tid framöver passade vi på idag. Det var god mat, även om det var lite väl mkt kött och lite lite grönsaker, men efterrätten var i alla fall gudomlig. Hemgjord choklad-Nutella-marshmallow-grass med ett chokladfyllt rullrån till. Mums!


Det var något mer jag ville skriva om, men nu kan jag inte komma på vad, så jag får återkomma med det om jag kommer på det igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hemgjort gräs? Sköööönt! ;)