en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

lördag, april 29, 2006

Lördag med mycket moln

Det ligger ett grått tak över San Diego idag. Efterom det varit mulet och kallt större delen av veckan, så tog jag på mig jeans, långärmad t-shirt, varm mysig hoodie, strumpor och sneakers i förmiddags när jag skulle ut och ta en promenad. Väl ute kände jag dock, trots den gråmulna himlen, att det var riktigt varmt och skönt, så hoodien åkte snabbt av. :) Jag promenerade till Balboa park, och sedan hela vägen ner genom parken tills den tog slut och sedan tillbaka upp. På väg norrut igen ringde J och erbjöd skjuts till jobbet, så hon plockade upp mig korsningen 6th och Robinson utan att jag ens varit hemma och vänt. Och nu är jag här och jobbar. Appropå det är det dags för mig att gå tillbaka till mitt experiment.

Inga kommentarer: