en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

torsdag, april 20, 2006

En ny björn

Jag pratade med B imorse och hans visumintervju verkar ha gått bra. De sa att han ska få sitt visum inom ett par dagar. Det känns verkligen som ett stort steg på hans väg hit är avklarat i och med detta.

Igår efter jobbet åkte jag och J till Torrey Pines Beach och promenerade på standen i solnedgången. Det var underbart. Vi gick barfota i vattenbrynet. Vattnet var ganska kallt, men det var ändå behagligt. Tidvattnet var precis på väg in, så då och då kom en stor våg svepande, och till slut var vi båda våta upp till knäna fastän vi kavlat upp byxbenen.

Idag fick jag en björn av Invitrogen. Jag handlade två tuber Lipofectamine, så då gav de mig ett gosadjur. De andra jag fick välja mellan var hundar, men jag tänkte att jag nog behöver en ersättningsbjörn. ;)

Inga kommentarer: