en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

lördag, april 22, 2006

B har fått visum

Igår fick B sitt visum i posten, så nu är det alldeles, alldeles säkert att han får komma hit till mig. Det känns fantastiskt! Den 8 juni har han preliminärbokat biljett. :D

Igår efter jobbet var jag på Souplantation med J, K, B och J2. Vi satt där tills de stängde och sedan åkte jag och J hem till mig för att titta på "Memoirs of a Geisha". Till det drack vi vin och åt chips. Tyvärr var jag jättetrött och somnade efter kanske halva filmen, men det är ok. Jag kan se resten idag.

Egentligen hade jag hoppats på att vara på jobbet redan vid tiotiden idag, men jag vakade strax innan tio, så det blev inget av med det. Men det är ok - det har varit väldigt mycket på gång på sistone och jag behövde antagligen sova ut. Jag åt frukost, pratade med B och sedan tog jag ett lååångt bad. Och nu är jag slutligen här på jobbet. Vädret är faktiskt rätt ok, fastän prognosen sa att det skulle regna idag.

7 kommentarer:

Jaenelle sa...

grats! :)

Anonym sa...

Åh, vad skoj att det är klart med B's visum!! GRATTIS!!!

Memoirs of a Geisha var bra tycker jag! Jag hade sett så många romantiska komedier när jag såg den och det var ju lite en kontrast...

Jag tänkte fixa en läsvärda sidor-sida på min hemsida och skulle vilja länka till din blogg där om det är okej för dig?

Fahle sa...

Grattis! :-)

Hanna-Stina sa...

Sofia, självklart får du länka till mig. :)

Fahle sa...

Oj måste man fråga innan man länkar? Då hoppas jag att det är ok att jag redan gör det ;-)

Hanna-Stina sa...

Nej då Fahle, det måste man inte. Men eftersom Sofia frågade tyckte jag att det var lämpligt att svara. :)

Fahle sa...

Jag misatänkte nästan det :-)