en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

måndag, april 24, 2006

Missad måndagkväll

Diggatron spelar på Blind Melons ikväll med sitt band Jansen (förut hette de Backyard Sympathy, men av den ena anledningen, eller den andra, har de bytt namn), men jag missar det. Synd! *suckar* Jag hade gärna velat gå, men när bara tanken på att åka dit gör mig stressa får det faktiskt vara. Jag var där förra gången de spelade, och jag hoppas verkligen på att komma nästa gång.

Jag fick mycket gjort på jobbet idag, men det är fortfarande mycket kvar att göra. Spec skrivarbete till en grej som ska iväg snart, snart, snart. Hade hoppats hinna mycket på det idag, men sen fastnade jag i cellodlingen nästan hela dagen. Kom hem sent och har försökt skriva lite här hemma, men jag är trött och det går segt. Det är nog bättre att jag går och lägger mig och kommer iväg tidigt imorgon istället. Jag lyckades komma iväg tidigt imorse, och det kändes jättebra. Tyvärr blev jag kvar sent också. Jag lämnade labbet vid 19 tiden, men jag jobbade bara fram till 18 ungefär. Därefter åkte J och jag bort till Torrey Pines för att ta en promenad i det fina vädret. Mitt på dagen hann vi åka bort till Del Mar och äta lunch också. Det var skönt. Det var faktiskt första gången sedan jag kom hit som jag åkte iväg från Scripps för att äta lunch. Hoppas det inte dröjer lika länge till nästa gång. Maten var god, men tyvärr tog det en himla tid för den att komma.

2 kommentarer:

Andrew sa...

YAY!!!! You wrote about me and my band......WOOO!!!!!!

Anonym sa...

hej älsklingen! det var länge sedan vi pratade nu... min dator är tyvär hel knäpp! Jag åker till dalarna imorgon och kommer hem på söndag. Hoppas att vi hörs då! KRamiz