en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

tisdag, april 11, 2006

Trög

Jag gick och lade mig i ganska skaplig tid igår kväll, men jag känner mig ändå ganska trög idag. Kanske går det över om jag går och lägger mig tidigt ikväll också.

Igår var jag på gymmet och tog en Intermediate Step klass. Det var kul och jobbigt plus att koreografin verkligen var något att bita i. Himla kul! Jag kommer definitivt att gå igen, och förhoppningsvis kan jag hänga med i stegen bättre då. Extra roligt var det att det var minst en handfull killar med. :) Annars brukar ofta vara enbart tjejer på aerobics och stepklasser.

Efter jobbet idag ska jag hem till Meredith och äta middag, och därefter ska vi vidare till en bokklubb. Varken hon eller jag har läst boken ifråga, men det gör inte så mycket eftersom vi mest tänkte kolla in stämningen och människorna och se om det är något för oss. Jag har tittat på listan av böcker de planerar att läsa och det ser riktigt lovande ut.

En annan sak: Äntligen har B bokat tid för visumintervju på Amerikanska Ambassaden. Den 20:e ska han dit. Jag hoppas det kommer att gå bra.

Inga kommentarer: