en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

fredag, mars 31, 2006

Jag har sprungit ärenden

Igår kom jag äntligen iväg och gjorde en del ärenden. Jag var först till Walmart och köpte en luftmadrass som H ska få sova på. Den är riktigt lyxig. Queen size och dubbel höjd. Faktum är att jag pumpade upp den (med den medföljande elektriska pumpen) redan igår kväll och använde den som soffa. Typiskt bra! Sen bar det av till Ikea för att köpa täcke, kudde och lakan. Imorse fortsatte det i samma anda - jag var till banken och fixade en massa ärenden där, sen åkte jag till det företag som sköter om den fastighet som jag bor i för att betala hyran. Så kontentan av det hela är att jag känner mig ganska duktig.


På väg till jobbet ringde H. Hon är klar med konferensen kl 16 i em, så jag ska plocka upp henne från The Del vid 16.30. Dock har jag förklarat för henne att det är mitt i rusningstrafik, så det är inte säkert att jag kommer i tid.

Inga kommentarer: