en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

onsdag, mars 29, 2006

En god natts sömn

Inatt har jag verkligen fått en god natts sömn. Jag var ganska trött efter måndagkvällens eskapader och gick därför och lade mig runt 22. Därefter sov jag otroligt gott fram tills dess att klockan ringde. Det var verkligen jätteskönt! Den senaste tiden har min lilla håriga sängkompis tyckt att klockan 5 (och ibland ännu tidigare) är en perfekt tid för både henne och mig att gå upp, och låt mig säga att hon uttrycker sina åsikter ganska högljutt. Imorse var dock ett undantag och när klockan väl ringde kom hon in under täcket och var väldigt kelig. Övergången från att vara utekatt till att vara innekatt har inte varit helt lätt för henne så jag förstår att hon får lite överskottsenergi ibland.


Det tog mig över en timme att ta mig till jobbet idag pga regn. När det regnar här tappar folk helt förmågan att köra bil verkar det som. Jag är oerhört glad över att det inte snöar, för då skulle jag väl aldrig komma till jobbet.


Igår fick jag förresten vänta tills klockan var nästan 17 innan jag fick en hood. Hoppas det inte blir likadant idag.


Förresten har jag inte hört av fröken H ännu. :( Hoppas hon hör av sig idag.

Inga kommentarer: