en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

torsdag, mars 30, 2006

Vad ska jag hitta på för rubrik? Hmm....

Egentligen borde jag har uträttat ett gäng ärenden igår, men eftersom jag inte hade någon lust alls så sköt jag upp det. Helt i enlighet med devisen: "Varför göra idag det jag kan göra imorgon?" Så jag åkte hem, lagade bulgur och linssallad med avocado och tomater (mums) och tittade på "Monsunbröllop". Jag har sett den på bio en gång för länge sedan (medans den fortfarande gick på bio), men den var helt klart värd att se igen.

Kissens hittills roligaste leksak har varit ett sånt där pappersmåttband från Ikea. Tyvärr trashade hon det helt igår när vi lekte, så jag fick improvisera ihop en ny leksak av reklamblad och snöre. Måste komma ihåg att sno ett gäng måttband nästa gång jag är på Ikea. Dessutom ska jag lägga undan ett till att mäta saker med också.

Nu har B äntligen fått sina visapapper. Phew! När det tog så lång tid för dem att komma fram trodde jag nästan att de kommit bort i posten. Fy! Hoppas han tar sig tid idag att fylla i onlineblanketten så att han kan boka tid för intervju så snart som möjligt.

Inga kommentarer: