en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

onsdag, mars 15, 2006

Soptunnedagen = onsdag

Jag fick faktiskt en hel del på min lista gjort igår. Fixade quarters, köpte kattsand (var det ens med på listan?), köpte foundation (rackarns så svårt det är att välja färg), var till Whole Foods och tvättade. Dessutom lagade jag potatismos och grönsaksbiff till middag. Mums!

Den här omgången av Netflix verkar funka mycket bättre också.
Jag fick filmen en dag efter att de sänt den, och det är ju helt ok. :)

Nu är det dags att titta till mina celler.

2 kommentarer:

Fahle sa...

Hur är kvaliteten på skivorna från Netflix. Är de lika repiga som dvd:er man hyr på en mack? Om inte så verkar det där vara ett riktigt bra sätt att få tag i filmer.

Hanna-Stina sa...

Hittills har jag bara tittat på tre filmer (eftersom jag bara har varit kund i 1½ vecka), men de var alla av utmärkt kvalitet. De säger att man ska få filmerna dagen efter att du skickats, men första omgången tog tre dagar för mig att få, vilket kändes lite värdelöst (i alla fall om man är otålig som jag). Den här omgången har dock kommit fortare. Jag återkommer om ett tag när jag har tittat på tillräckligt många filmer för att bestämma mig vad jag tycker om det hela.