en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

måndag, mars 27, 2006

Sol och jordgubbsdrinkar

Så var åter en helg till ända. Vad hände? Hmm...


I fredags smet jag tidigt från jobbet. Åkte hem och hittade "View from the top" i brevlådan och tittade på den. Tog mig så småningom downtown för att betala elräkningen och passade även på att åka till Body Shop i Horton Plaza för att köpa ansiktskräm. Min "fetare" kräm tog slut några dagar innan och huden runt ögonen hade under den tiden nästan helt torkat ihop. Det var helt enkelt ett akut läge! :P

På lördag r middag ringde E och undrade om jag skulle med till Swap Meet. Hon var på väg dit för att handla växter och hattar. Givetvis ville jag följa med! E hittade 3 hattar och även en väska, vilket ju passar bra eftersom hon ska på L&C:s bröllop i Louisiana i början av april. (Själv har jag bestämt mig för att inte åka dit.) Jag hittade ett par solbrillor. Sen åkte vi hem till E och låg vid polen och drack jordgubbsdrinkar resten av eftermiddagen. Jo, vi var och tittade på en kattunge E ska få av sina grannar också. På bilden här intill ser vi E i mina solbrillor och gubbkeps tillsammans med den lilla söta kissen.

Igår hände inte mycket. Vädret var lite halvdant och jag sov, spelade dataspel och läste.

Inga kommentarer: