en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

onsdag, mars 01, 2006

Tack och lov för Ikea!

Ikväll har jag ätit knäckebröd (finns faktiskt i vanliga livsmedelsbutiker) med ost (ok ost finns i välsorterade livsmedelsbutiker, men Herrgårds och Präst finns bara på Ikea) och Kalles kaviar (tack Ikea!). Det var väldigt gott! Till detta har jag druckit NK:s Djurgårdsblandning. Tack B för att du tog dig iväg till NK fastän jag vet att du inte gillar det - och tack för att du släpade thé över halva jorden för min skull! Undrans om man kan ordna med någon slags månatlig leverans av thé från NK? Mot betalning förstås. Det vore toppen!

Jag fick jättemycket gjort på jobbet idag. Det kändes otroligt bra. Hoppas att imorgon blir en lika effektiv och bra dag. Jag kan knappt tro att det redan är torsdag imorgon. Den här veckan har verkligen gått fort trots att jag saknar B jättemycket.

Inga kommentarer: