en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

lördag, november 04, 2006

Soligt inåt landet, men på jobbet så...

Det är förstås som det alltid är. Soligt och fint hemma i Hillcrest, men molnigt och mycket svalare här vid jobbet. Typiskt! S och R kom vid halvelva igår kväll och efter några glas vin (eller öl för dem som föredrog det) kröp vi till sängs. S var uppe redan vid sju för att åka iväg på sin grej. Resten av oss hade en lat morgon och käkade frukost på Crest Cafe. Egentligen lite dumt, för helt plösligt kom jag på varför jag inte gillar frukost där så mycket - allting på frukostmenyn innehåller någon form av stekt ägg, och jag gillar inte stekt ägg speciellt mycket. Jag kom undan med French Toast med jordgubbar och bananer. Jag vet att det också innehåller ägg, men det är mer ätbart än typ en omelett.

Nu är jag på jobbet för att pyssla lite. J skulle också vara här och ta reda på sin blot och sedan umgås med oss, men hon har fortfarande inte kommit. Hoppas hon kommer snart annars kommer hon aldrig härifrån.

Hmm... jag längtar ut i solen igen!

Inga kommentarer: