en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

tisdag, november 07, 2006

Ska man behöva sova med hockeyhjälm eller?

Några minuter över sex i morse, strax efter att väckarklockan ringt, skallade min man mig på näsan. Ganska hårt. Vilket hemskt sätt att vakna! Undrans om jag ska sova i hockeyhjälm med visir i framtiden? För att undvika huvudvärk menar jag.

Det tog en miljon år att ta sig hem igår, så fastän jag åkte från jobbet ganska tidigt kom jag inte hem förräns senare än jag velat. Visserligen stannade jag till vid en affär och fixade några ärenden, men ändå. Käkade en lätt middag, började kolla på "Friends with money", diskade, försökte få ut några email (jag har så många jag vill höra av mig till, men som jag inte orkat och nu äntligen känner jag att jag har lite energi). Fixade lite med en hemlis också, men det kan jag inte skriva om här än. Det skulle förstöra överraskningen för den som ska få hemlisen. :)

Inga kommentarer: