en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

tisdag, november 21, 2006

Nu är det över!!

Japp! Jag överlevde den här gången också. Ja, just det - seminariet alltså! Det gick väl inte så bra om jag hoppats eftersom labbjobb ätit upp den tid jag tänkt ha till förberedelser under veckan, men bar nog. Sedan blev jag lite nervösare än nödvändigt också och stakade mig ett par gånger. Men, men... nu är det över och jag känner mig nöjd.

Och det är dags att ta itu med jobbet. Tyvärr har vi bara 3 st 1000 μL spetsar eftersom vår leverans inte kom igår, så innan jag kan jobba måste jag ut och stjäla spetsar någonstans ifrån.

B jobbar låååång dag idag. Från 8.30 till 21, så jag kommer att få en kväll för mig själv. Jag vet att det låter elakt och hemskt, men det ska bli otroligt skönt. Jag undrar bara vad jag ska hitta på.

Inga kommentarer: