en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

onsdag, november 22, 2006

En riktig försäljare

B sålde sin första bil igår. Ett stort grattis till honom!! Nu kan han alltså kalla sig bilförsäljare på riktigt. :) Eftersom han jobbat en så lång dag igår gick det trots den inspirerande framgången ganska trögt för honom att komma upp i morse. Tur att han har en kort dag idag.

Jag blev kvar på jobbet ganska sent, så jag tog det ganska lugnt i morse också. En extra halvtimme sovmorgon = hur skönt som helst! Jag fick alltså springa efter att solen gått upp idag, och det är verkligen mycket mer folk ute och rör sig bara en halvtimme senare. Fascinerande! Dimmigt som tusan var det, och så fuktigt att jag fick droppar på glasögonen, även om det inte riktigt regnade.

Gjorde inte så mycket igår kväll. Lagade middag som jag åt framför teven och sedan mös jag med katten.

Inga kommentarer: