en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

lördag, november 18, 2006

Lördag på jobbet

Lördag på jobbet igen. Blä! Men B jobbar också, så det är åtminstone inte bara jag. Att han har ledigt på måndag istället försöker jag dock glömma allt vad jag orkar. ;) Som tur var har jag inte jättemycket att göra här idag, så förhoppningsvis kommer jag att få tid över att förbereda mitt seminarium också. Och om jag kommer hem medans det fortfarande är ljust (vilket jag verligen, verkligen hoppas) vill jag ut ett tag. Ut i ljuset och värmen!

Igår kväll åkte vi till DSW för att köpa skor med gummisula till B. Han har fina skor redan, men eftersom han kommer att vara på fötter hela sin arbetstid där det bäst att han har något som är mjukt och skönt. Dessutom slits gummisulor inte lika fort som tunna sulor. Jag var jätteduktig och köpte inte några skor alls, fastän det fanns många fina modeller. Jag hittade en superfin gul handväska också. Men jag köpte inte den heller.

Vi sov ganska länge i morse. Det var skönt. Lilltjejen tyckte nog vi var hopplösa som aldrig kom upp och matade henne. :P

Dags att springa iväg och jobba igen.

Inga kommentarer: