en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

lördag, december 09, 2006

Vågat

Jag är på jobbet. Innan jag kom hit åkte jag förbi Torrey Pines Beach och tittade på vågorna. De går höga idag. Det är väldigt vackert! Strålande solsken och vågor som ser ut att höra hemma i en storm. :) Önskar jag hade kameran med mig, men jag hade bara mobilen. Kanske får jag en ny chans imorgon.

Egentligen hade jag tänkt åka till UTC och shoppa lite innan jag jobbade, men V ringde och bad mig göra en grej åt honom, så jag åkte hit direkt istället. Tar shoppingen efteråt.

Kollade in hur många som läser min blog och det stod att ingen gjort det den här veckan. :( Det gjorde mig lite ledsen, men sedan chattade jag med först JÅ och sedan JV och båda hade varit inne och läst, så det finns folk som läser i alla fall. Då känns det mer meningsfullt att skriva. Undrans varför de inte registrerats i statistiken... Ni som läser får gärna lämna kommentarer också (jag börjar nästan låta som Jozie).

Inga kommentarer: