en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

måndag, december 11, 2006

Hannas taxiverksamhet

Tillbaka på jobbet efter en helg... på jobbet. Eller delvis i alla fall. Mer igår än i lördags. Fast det är klart - jag har kört en hel del bil också. Skjutsade B till hans jobb igår, körde vidare till mitt, sedan hem. Lunch, sov, dansmatta... Upp till Poway för att hämta B. Det var jätteundeligt men precis där man svänger av 15 till Scripps Poway Pkwy regnade det både på ditvägen och hemvägen, men ingen annan stans. Väldigt lokal regnskur. Sen, imorse skjutsade jag honom till jobbet igen. Han ska hämtas kl 21. Blä!

J somnade tydligen bredvid mig i sängen igår. B satt och tittade på film, jag var på väg att somna och när J kom hem gjorde hon sig i ordning på natten och lade sig bredvid mig i sängen. När B kom för att lägga sig var det alldeles upptaget. Hon är gullig! För övrigt påstod hon igår kväll att hon skulle upp och springa med mig i morse, men när klockan väl ringde och jag frågade henne om hon skulle med hade hon ändrat sig. Precis som jag trodde. Jag kan typ se in i framtiden. ;)

Inga kommentarer: