en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

söndag, december 10, 2006

J är tillbaka i SD

Jag hämtade J på flygplatsen vid halvåtta igår kväll. Stack kanske två min efter att B kommit hem. Tog J:s stora obäke till bil pga hennes gigantiska packning (som det sedan visade sig att den visst gått in i vår bil), men hon fick köra från flygplatsen i alla fall, så det var lugnt. Kom hem. Snackade lite och försökte få henne att acceptera pengar som tack för att vi fått använda hennes bil. Hon ville försås inte acceptera dem, men jag var smart som gav henne sedlar, istället för en check (som hon aldrig skulle lösa in). Sedan drack vi glögg och åt pepparkakor framför "Cars". B ville verkligen se den filmen, men jag hade inte så höga förväntningar och så här efteråt kan jag väl säga att den var helt ok, men inte superbra.

Inga kommentarer: