en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

måndag, december 18, 2006

Sköna söndag

Nu är det dags att vara lite mer positiv än i blogg-inlägget innan, och skriva lite om helgen. Eller om gårdagen i alla fall. Lördagen var inte så himla spännande bortsett från regnovädret som kom på kvällen. Det regnade och blåste riktigt rejält! Mer än det gjort sedan jag kom hit tror jag, så det var lite spännande.

Igår var det första dagen på två veckor som B och jag var lediga samtidigt. :) Vi sov länge, åt en långsam frukost, duschade tillsammans och begav oss sedan i mysiga fritidskläder ut till Mission Beach för att promenera. Jag längtade efter att få röra på mig och ville hyra inlines, men B var lite seg efter festandet på lördagkvällen (managementet bjöd säljteamet på utekväll) och kände väl att en promenad i makligt tempo var mer i hans stil. Det blåste lite kyligt från havet och vågorna gick ganska stora, men solen sken och det var en underbar dag. Nästa gång däremot ska vi åka inlines - det bestämmer jag!! Mission Beach och Mission Bay är ju helt perfekt för det eftersom det är så platt.

Inga kommentarer: