en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

tisdag, februari 28, 2006

Rubiks kub

Igår efter lunch började det regna här. Det passar ganska bra med tanke på hur det känns när B åkt hem. Tur att jag har lilla M som håller mig sällskap i alla fall. Jag köpte en leksak med fjädrar och en pingla till henne, men pinglan gör henne livrädd, så jag tror jag ska köpa lite vanligt snöre och knyta fast papper i istället. Det är alltid de populäraste leksakerna.

En annan sak som hände igår var att en säljare från Invitrogen var här för att försöka sälja PCR-produkter från just Invitrogen (det kunde ni aldrig tro va?) och han delade ut Rubiks kub till alla. Kul, men oj vad svårt. Jag trodde på något vis att jag skulle vara bättre på den nu än när jag var liten, men det är jag inte alls.

1 kommentar:

Jaenelle sa...

starkers dig! Din man ar bort! Men du ar mycket lucklig for att ha en katt. Jag vill ha en ocksa!