en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

onsdag, februari 08, 2006

Snuvan i min näsa

Jag är nog lite snuvig. Näsan rinner och jag har lite ont i huvudet för andra dagen i rad. Blä! Hoppas bara att jag blir riktigt förkyld.

För övrigt är brevlådan i korsningen utanför mitt hus försvunnen. Jag upptäckte det idag på väg till bilen. Konstigt! Jag postade ju ett par brev där bara förra veckan. Undrans om posten bara flyttat den, eller om de tagit bort den av någon anledning. Och om de har flyttat den: Brukar de göra så? Är det menigen att man regelbundet ska behöva ge sig ut och leta efter sin närmaste brevlåda? Det kan i och för sig vara ett ganska kul tidsfördriv, speciellt om man får något fint om man är först att hitta brevlådan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du också kryar på dig! Tänk om jag kunde drömma om att jag befann mig i USA eftersom du drömde om att du skulle dra ut en visdomstand. :-)

Dags att sova för mig, har precis sett nåt program om Tyra Banks, gillar henne i ''Top Model''.

Kramar, Sofia