en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

onsdag, februari 15, 2006

Intressanta observationer

Jag har gjort några intressanta observationer under mina experiment, bara liksom som en bisak. Nu ska jag undersöka den grejjen lite noggrannare och se om det verkligen ligger till som jag misstänker. Förhoppningsvis är det som jag tror och det vore jättebra!

Alldeles nyss pratade jag med min man i telefon. Ville reda ut ett par detaljer inför hans resa imorgon. Han lät trött stackarn. Han jobbade till efter klockan tre imorse och sen klev han upp kvart i sju för att ta sig iväg till jobbet. När jag pratade med honom sa han att packandet gick bra, men om jag känner honom rätt kommer han nog inte att bli klar förräns i allra sista sekunden. Bilen hade han i alla fall ställt ut på landet redan. Besvärligt det där med att man måste parkera på andra sidan gatan på tisdagar. Det ställer verkligen till besvär om man åker bort. I ska hämta honom imorgon bitti och skjutsa honom och lilltjejen till Arlanda.

Inga kommentarer: