en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

tisdag, februari 07, 2006

Hepp

Tänkte skriva mer igår kväll, men - hepp - siten låg nere för underhåll. Nåja, jag är här nu i alla fall.

Det verkar som att jag till slut lyckades isolera problemet jag haft i labbet den senaste en och en halv veckan. Skönt! Jag hade inte det jag behövde för att byta ut det som felade, men diskuterade med professorn och kom fram till att det steget antagligen inte behövs, så nu får vi ser hur det går när jag tagit bort det steget. Det löste i alla fall det problem jag haft, men jag vet inte om jag får några resultat för det. :P

Tappade en petriskål med celler upp och ner på golvet i cellodlingsrummet idag. Klantigt! Som tur var det inget viktigt, men ett "Oh, no!" smet dock ur min mun. B som stod strax intill sa att han gjort precis samma sak med ett par skålar igår, men att han inte nöjt sig med något så oskyldigt som "Oh, no!".

Inga kommentarer: