en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

måndag, februari 06, 2006

Här är jag igen!

Jag har inte känt för att skriva något här på ett par dagar. Faktum är att jag tog ledigt från det mesta under helgen. Jag gick ganska tidigt i fredags, åkte hem, åt middag, tittade på film och tog det lugnt. I lördags gjorde jag inte mycket vettigt alls. Jag pratade med min man i telefon en timme på morgonenen, surfade på internet, pratade med min man på msn av och till resten av dagen, åt rester, läste, sov... Helt perfekt. Igår, söndag, var jag lite mer produktiv, i alla fall på eftermiddagen. Tvättade, gick och handlade lite, städade och bjöd A och M på middag innan vi gick iväg och såg pjäsen "Beutiful Thing" (sista föreställningen de gav) på Diversionary Theatre på Park Blvd. Pjäsen var helt ok, men inte lysande. Efter föreställningen gick vi hem till mig och drack thé och skrattade en massa. Det har helt klart varit en bra helg.

Inga kommentarer: