en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

torsdag, februari 09, 2006

1 vecka kvar!

Jag hade nästan glömt det, men så kom jag på att det är bara en vecka kvar tills min man kommer hit! Jihoo! Men jag får inte tänka på det för mycket, för då får jag så mycket fjärilar i magen att jag inte kan koncentrera mig. Det är en massa saker jag ska fixa innan han kommer: en till handduk, en till kudde, kattlåda, kattsand, kattmat osv. Kisse campar just nu hos min mans farmor medan mannen själv är på konferens med jobbet i fjällen. Hon är för övrigt ny-tatuerad (kissen, inte farmorn) så vi ska veta vem hon är (ID märkning i örat). Mannen sa att hon varit väldigt duktig hos veterinären. Som om det var någon nyhet! *himlar med ögonen* Hon är ju ändå en av de coolaste kissarna i världen.

1 kommentar:

Fahle sa...

Grattis eller vad man nu ska säga, jag är iaf glad för er skull. Själv är jag glad att det bara är ca 4 månader kvar tills jag får träffa min flickvän. :-)