en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

måndag, februari 27, 2006

Några bilder!

Det här är B vid Cabrillo National Monument i Point Loma. I bakgrunden kan man se antingen Coronado eller San Diego, jag minns inte riktigt var vi stod när kortet togs så jag kan inte riktigt avgöra vilket av dem det är.

Här har vi S och B tillsammans med mig. Det är när jag ser såna här bilder som jag förstår att jag är ganska kort. Å andra sidan är S rätt så lång också. På bilen är vi i S och R:s lägenhet i Hollywood.

R och S tog oss med till Urth Café på Melrose Ave i LA. Det är tydligen det ställe där alla coola hänger. Och jag som precis insett att jag är en vetenskapsnörd och inte alls är cool. ;)


Det här är för övrigt en fikus. Ja, just det, en sån som växer i krukor. Jag tror dock inte att den här fikusen kan få plats i någon kruka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänker mig inte dig som kort! Jag är ju 177 cm och väl med det ganska ''lång'', men jag minns ändå inte dig som kort! Kramar, Sofia

Hanna-Stina sa...

Hmmm... jag är ju ändå under 160 cm, så jag tror nog att jag får klassas som kort. Inte jättekort för all del, men ganska kort.