en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

måndag, februari 27, 2006

Tillbaka online

Jag har verkligen inte varit online mycket den senaste tiden. Istället har jag umgåtts med B (jag fick klagomål på att jag kallade honom min man, så jag får väl kalla honom B då så att alla blir nöjda) så mycket som möjligt. Han och kissen kom fram till San Diego till slut trots regnet i Chicago, men de var 3,5 timmar försenade. Det var härligt att träffa dem båda och kisse var enormt glad att få komma ut ur buren efter nästan 24 timmar i bur. Imorse lämnade jag B på flygplatsen medans kisse får stanna här hos mig.

Vi har hunnit mycket under tiden han varit här. Vi har träfftat vänner, sett lite av San Diego, åkt till LA och hälsat på S och R, promenet i solen, varit på stranden och så vidare. Jag ska posta bilder lite senare idag - nu måste jag iväg på möte.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skoj att du är tillbaka online igen! Vill såklart läsa mer om B's besök och se bilder! :) Kan tänka mig att det känns jobbigt att han har åkt tillbaka till Sverige igen... hoppas ni snart ses igen!
Kram, Sofia