en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

måndag, februari 05, 2007

Vårkänslor

Det känns som om det är vår idag. Solen skiner och det var runt 18 grader när jag åkte hemifrån (vilket visserligen inte var förräns vid niotiden, men ändå). Tänker nog försöka komma ut och käka lunch idag. Inget lunchande framför datorn en dag som denna. Innan man vet ordet av är våren här på riktigt och vi kommer inte att få se en gnutta sol förrän i mitten av juni igen.

Helgen spenderade jag hemma. Jag försökte kurera min förkylning och det verkar ha funkat ganska bra. Jag sov i stort sett hela dagen i lördags, vilket nog tyder på att jag inte var riktigt kry. Igår höll jag mig visserligen vaken, men jag höll mig inne och lugn. Idag är jag bara lite snorig och täppt - dvs en förbättring!

Åh... nu är R klar i hooden och det är min tur!

Inga kommentarer: