en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

tisdag, februari 06, 2007

Tisdag morgon

Igår efter jobbet åkte jag och handlade mat. Det var väldigt nödvändigt, men inte speciellt kul eftersom halva San Diego verkade ha samlats i vår lokala Trader Joe's. (Var på Henry's också, men det var betydligt lugnare.) Till min stora förvåning hittade jag hyacinter som jag köpte. Jag letade efter hyacinter vid jul, men då fanns minsann inga. Jag köpte en med knoppar och jag ser fram emot när de slår ut och blommorna börjar dofta. Underbart!

Städade ur en massa gammalt krafs ur kylen. Det kändes duktigt! J hade lämnat en hel del halvätna förpackningar, så det blev en hel del ledigt utrymme.

B är ledig idag. Önskar jag var det också så att jag kunde vara med honom. Men på söndag så...

Inga kommentarer: