en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

torsdag, februari 08, 2007

Rapport om en sjuk mage

Jag fick springa på toa i runda slängar fjortonhundra gånger i går eftermiddag. Hu! Min mage känner sig dock mycket bättre idag. Tur det! Huvudet däremot... Tjongade i bakhuvudet i ett hörn på bokhyllan i morse. Aj! Inte helt lyckat.

Skjutsade B till jobbet imorse för han ska ut och svira efteråt och jag vill inte att han ska köra då. Det tar ju lite extra tid, men det är trevligt att morgonpendla tillsammans tycker jag. Det dumma är bara att jag glömde lunchen jag ställt fram och skulle ta med mig. Håller på och debatterar med mig själv om huruvida jag ska åka hem och käka på lunchen så maten inte blir förstörd. Men är det verkligen värt bensinpengarna? Å andra sidan är det ju himla soft att sitta hemma och käka lunch, och rent jobbmässigt skulle det också funka. Himla filosofiskt va? :P

Inga kommentarer: