en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

torsdag, februari 08, 2007

Planering - lite löst i alla fall

Har surfat lite efter flygbiljetter idag och planerat lite löst. Just nu är planen att flyga från San Diego till Lisabon 28 april för att spendera några dagar med V i norra Portugal. Tydligen ska han ha tillgång till en finfin strandlägenhet i Porto. Sedan tänkte jag åka till Stockholm den 3 maj, så att jag kan vara med på M:s disputation den 4:e. Hon säger att jag bara behöver komma på festen, men förtjänar man verkligen att gå på festen om man inte varit där och lyssnat på disputationen? Sedan till Kungsgården, kanske mellan den 6:e och 8:e eller så. Ner till Stockholm igen lagom till att B dyker upp i Sverige, promovering den 11:e och sedan hem till San Diego den 13:e. Vad tycker ni om det? Vet väl inte riktigt var jag ska bo när jag är i Stockholm, men det löser sig. Kusin H påstår att hon ska ha en lägenhet på Östermalm tills dess, men vi får väl se. Och.. än så länge är detta lösa planer. Jag återkommer med mer exakta besked när jag bokat biljetterna.

Inga kommentarer: