en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

tisdag, januari 09, 2007

God fortsättning allihopa!!!

Nej då, jag har inte dött eller övergivit bloggen. Men jag har haft besök och varit sjuk. Jag mår fortfarande lite småhängigt efter en dum förkylning som inte vill släppa (det kan inte ha att göra med att jag vägrar vara hemma och vila, eller?) men det ordnar sig nog med tiden.

H var här i ungefär 2½ vecka och vi har haft jättetrevligt. Igår när jag kom hem från jobbet kändes det tomt att hon inte var där, vilket fick mig att inse hur mycket jag saknar alla där hemma. Jag ska försöka bättra mig med bloggandet och kanske lägga in ett par bilder. En del bilder finns redan att se på min Flickr.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka klara och fina bilder du har! Antingen är du en mästerfotograf, eller så har du en superkamera! Eller kanske en kombination?

Hanna-Stina sa...

Jag vill ju givetvis ta åt mig all ära och säga att det är jag som är så himla bra, men jag tror att kameran har lite att göra med det också. Den är himla bra för att vara så kompakt att den lätt går ner i handväskan. Jag tror den heter Olympus μ och jag fick den i disputationspresent av mina kollegor på KI. :)