en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

tisdag, januari 30, 2007

Jamen, är det meningen att man ska vara förkyld igen?

Jag har känt lite kittlingar i halsen och lite tryck i öronen de senaste dagarna, men jag har ignorerat det. Så, igår kväll blev jag täppt i näsan och idag rinner den som den kran den är. :P Suck! Var jag inte precis förkyld kanske? Ska det verkligen behöva vara så här? Va?!? Ställde in springrundan imorse och tog en promenad istället. Passade på att lyssna på Lektion 1 av spanskakursen jag fick av H för tid och evighet sedan (när vi båda fortfarande jobbade på KI). Det var lite kul faktiskt! :)

I övrigt var min liv väldigt kaosigt igår. Och det var inte självförvållat. För det mesta är jag relativt välorganiserad (tycker jag), i alla fall om man jämför med vissa människor i min närhet. I vanliga fall brukar jag inte bry mig så mycket om andra människors kaos, men när det drabbar mig kan jag bli lite less. J var otroligt oorganiserad igår och det drabbade mig en hel massa. Typ halva min arbetsdag gick bort. Plus att hon höll på att sabba min kväll också, men den räddade hon till slut - tack och lov. Bara två dagar kvar tills vardagsrummet är tomt igen. Prisa gudarna. ;)

Inga kommentarer: