en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

torsdag, maj 17, 2007

Återförenade

B jobbade egentligen inte igår, men åkte till jobbet för att kolla läget i de nya lokalerna (de flyttade och öppnade på det nya stället tvärs över gatan medan B var i Sverige) och kom inte hem förrän nio igår kväll. Han tänkte åka hem när jag åkte hem, men sen kom det en kund och han blev kvar. Själv åkte jag hem och satt framför teven i ett nästan zombielikt tillstånd. Fy vad trött jag var. Fortfarande lite jet-laggad (även om det är mkt bättre än jag trodde det skulle vara) plus sömnbrist. Men jag var duktig och gick inte och lade mig i alla fall. Istället käkade jag en stor sudd wienergum som B köpt på flygplatsen och kliade katten. Jag sov jättegott inatt i alla fall, så idag känner jag mig mycket piggare. Tack och lov.

Förresten har jag precis installerat Skype. Ska provköra lite och se om det funkar bättre än msn, för då kanske jag byter helt... Hojta till i kommentarerna (eller skicka ett email) om du vill ha mitt Skype-användarnamn.

Inga kommentarer: