en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

måndag, maj 21, 2007

Helgrapport

Jag är lite småtrött idag, för det satt en man i vårt vardagsrum och spelade tevespel ända framåt småtimmarna och sånt gör alltid att jag sover dåligt. Blä! Det här gråtrista vädret gör ju inte mycket för att man ska känna sig pigg heller. Hoppas jag inte somnar under gruppmötet. :P

Helgen var rätt bra. Jobbade en hel del i lördags, men hann också med att spela tennis med V. Min forhand börjar bli riktigt skaplig, men när jag ska slå en backhand får jag fortfarande panik. Måste jobba på det. Plus att jag så småningom måste lära mig serva också (och räkna poäng), för hur ska jag annars någonsin kunna spela en match på riktigt?!?

Igår var B ledig så vi sov länge och rantade sedan runt i ett gäng affärer för att ersätta de solglasögon han trampade sönder i lördags. B köpte strumpor och skor innan han hittade glasögon och jag kom hem med en träningstop och en blå keps. Jo, keps verkar helkonstigt, men när det är soligt hela tiden är det faktiskt himla skönt att ha. Så det så!

Gah... dags att springa till mötet. Och jag som inte ens hunnit tugga i mig mitt äpple...

Inga kommentarer: