en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

fredag, maj 25, 2007

Huvudvärk

Det är bara morgon ännu, men jag har redan huvudvärk. Antagligen på grund av en kombination av sunkigt väder och för lite vatten. Dricker alltså vatten för fulla muggar (haha!) och hoppas på att det kommer att hjälpa.

Igår var jag faktiskt väldigt produktiv. Körde en dag-gel på jobbet + fixade några andra experiment, och när jag kom hem städade jag. Hann visserligen inte hela huset eftersom jag kom sent från jobbet och var ganska trött, men jag fick i alla fall en god start. Ska fixa resten ikväll.

B jobbar hela helgen, vilket känns lite trist, men förhoppningsvis får jag lite jobb gjort också. Jag behöver vara lite flitig om vi ska kunna möta deadline. Plus att vädret ska vara sopig hela helgen.

Inga kommentarer: