en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

lördag, april 07, 2007

Hur dum får man bli?!?

B jobbar idag, så jag erbjöd mig att stryka en skjorta att ta med till honom att byta om till när han kommit till kvällens party. Så innan jag skulle åka strök jag, hängde upp på plastgalge lämplig att ha med sig i bilen och åkte därefter ifrån skjortan. Den hänger glatt kvar där hemma. Stackars B kommer att få gå på partaj i jobbsviden. Alternativet är ju att ta något från den inför helgen packade resväskan. Det kanske går. Han har ju ändå packat en jäklans massa grejjer. Mer än halva väskan faktiskt. Tur att jag packar lätt så att mina grejjer fick plats i alla fall. Men nu kom jag ju bort från ämnet... I alla fall är det jäkligt trist att mitt minne är så kort att jag glömde hans skjorta. Speciellt eftersom jag strukit den enkom för detta.

För övrigt började en kaviartub läcka i påsen från Ikea, så S:s kronljusförpackningar är insmorda i Kalles Kaviar. Mums!! Tur att påsen ligger i min bil och stinker just nu också. Kanske ska skynda mig med jobbandet så jag kan dumpa påsen med kaviarkladdet i S:s händer? :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken dag för dej, lillasyster.....