en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

tisdag, april 10, 2007

Förhoppningsfullt

Idag har vi faktiskt fått ganska bra eller i alla fall uppmuntrande resultat. Jag hoppas att veckan fortsätter på det sättet. Det känns som att det skulle behövas efter förra veckans lite nedslående avslutning. Ännu har jag inte fått någon rapport om datorn, men det kommer nog om ett tag. På väg ner från LA igår stannade vi någon stans i Irvine och käkade frukost och jag inhandlade även en termosmugg med fungerande lock, så datorn ska efter detta vara säkrare.

B jobbar sent idag och jag ska försöka tvätta lite lakan och annat smått och gott. Skulle väl egentligen behöva städa också, men vi får se om det blir så. Imorrn blir det nog en lite senare kväll än idag så då kommer jag nog inte att vilja städa.

Inga kommentarer: