en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

måndag, augusti 13, 2007

Tjejorna har åkt

Imorse for tjejorna. Jag tror de hade det ganska bra när de var här! Vi lyckades få till en fullspäckad sista dag i alla fall. Själv kände jag mig som mos imorse när klockan ringde. Jag kan ju bara tänka mig hur de kände sig när de klev upp mer är 3 timmar innan. Hu!

Igår jobbade jag på förmiddagen, sedan åkte vi till stranden för sol och bad. Lyckades undvika att bränna mig och jag badade faktiskt. Vattnet var riktigt varmt och behagligt! På eftermiddagen åkte vi iväg till Souplantation och åt lite för att sedan, på tjejornas begäran åka vidar till mer shopping. Denna gången i UTC. Det blev visserligen bara en dryg timmes springande i affärer, men det hanns med en hel del shopping ändå. När affärerna stängde bar det av hem till oss för ett allvarligt parti Monopol. Mi och B ledde hela tiden, vi andra hade liksom inte en chans. Mi vann till slut och sedan skjutsade jag tjejerna till UCSD och åkte vidar till jobbet igen. Kom inte därifrån förrän efter kl 23. För sent för min smak, men när det bara sker en gång då och då funkar det i alla fall.

Inga kommentarer: