en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

onsdag, augusti 08, 2007

Inställt

Vi såg "Bourne Ultimatum" igår. Den var väldigt actionfylld, men storyn var inte alls lika bra som i de tidigare filmerna. M och E somnade under filmen. Kanske inte så konstigt eftersom de fortfarande är jetlaggade. Efter filmen skjutsade jag tjejerna till deras nya tillhåll på UCSD.

Planen för ikväll var att jag skulle klättra med S, men hon känner sig krasslig och har ställt in. :( Trist. Iofs känner jag fortfarande av min hals lite, speciellt om jag blir trött eller anstränger mig lite grann, så det kanske är bäst för mig också att ta det lugnt, men jag är ändå lite besviken. Försöker jag se det från den positiva sidan kommer jag ju att kunna vara med B ikväll istället. Det blir ju bra!!

Ringde mamma imorse. Paketet hade hunnit fram och pyjamasen var i rätt storlek. :) Vad bra!!

Inga kommentarer: