en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

tisdag, juli 31, 2007

Så kan det gå

Jobbade på igår och fick ingen tid över till att blogga, men tänkte att det inte var någon fara eftersom vi har internet hemma nu också. Men när jag kom hem lagade jag mat, käkade middag och städade och vips var all tid borta. Eventuellt hade jag ju kunnat anstränga mig att logga på efter städningen, men då var B hemma och kopplade upp Xboxen istället. Bara för att se om han kunde liksom. Jag vet inte hur det gick till slut, men när jag gick och lade mig verkade han besviken över att ingen var påloggad på hans spel. Kanske har de bytt till 360 allihopa?!?

I söndags köpte jag äntligen födelsedagspresent till mamma, men den kommer ju förstås inte att komma fram i tid. Speciellt som det verkar som att jag inte hinner få iväg den idag heller. :( Men det är väl tanken som räknas, eller? En död tillplattad spindel höll på att åka med i paketet, men jag såg det i tid och petade bort den. V tyckte det var tur eftersom jag annars skulle bli anklagad för olaglig införsel av djur till EU.

Inga kommentarer: