en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

tisdag, juli 24, 2007

Bättre , mycket bättre

Idag är det en bättre dag. Jag har bokat flygbiljetter. Jag ska åka och hälsa på D i Maryland i september. Det ser jag verkligen fram emot. Dessutom emailade jag P i eftermiddags också för att se om hon har möjligthet att ses också. Jag kan ju för sjutton inte åka dit utan att träffa henne alls. Egentligen är det väl osmidigt att jag bokat biljetter i september utifall kusin H skulle få för sig att komma och hälsa på. Hittills ger hon väldigt undvikande besked, så jag bestämde att jag inte kan avvakta och vänta på att hon ska bestämma mig innan jag planerar mitt liv. Jag vill ju mer en gärna att H ska hälsa på, men hon har just bytt jobb och verkar ha svårt att komma ifrån. Och sen är det lätt att snacka och svårare att göra, det vet jag också...

Inga kommentarer: