en svensk tjejs vardag i Americas Finest City

fredag, juli 20, 2007

Face your fears

Vad har hänt sedan sist? Jag har varit på cellcykelkonferens på Salk fredag till måndag och klämde dessutom in tid med P och hans familj som var i stan i ett par dagar. Så under bara några dagar klämde jag in umgås med småbarn, hålla läskigt föredrag på konferens inför massor av kritiska människor och gått på bankett med en massa folk jag inte känner. Mycket duktigt av mig!

Tisdagen och onsdagen gick åt till att installera om Windows på datorn. Det gick bra, men tog tid. Nu funkar burken mycket bättre igen.

Igår jobbade jag och umgicks med B som äntligen var ledig.

Idag är det lön = alltid bra. Dessutom har jag beställt Suzanne Vegas nya skiva och biljetter till hennes konsertBelly Up i Solana Beach i november. Det ska bli hur kul som helst. Hon spelar i San Juan Capistrano dagen innan och jag måste erkänna att jag funderar på att gå på den konserten också. Jo, det är extravagant, men det är ju inte speciellt ofta jag får en chans att se henne spela. Senast var ju 2001. Då med E på Göta Lejon i Stockholm och det var en av de bästa konserter jag varit på.

Ikväll jobbar B och jag ska nog hyra film och tvätta. Kul va?

Inga kommentarer: